یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
ایران

حوزه/ سرپرست قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان گفت: ۸ تیر روز تجلی همدلی و همزبانی ملت شریف ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سرهنگ رسولی زاده سرپرست قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان در پیامی از مردم برای شرکت پرشور در انتخابات دعوت کرد.

در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هشتم تیرماه روز تجلی همدلی و همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه ای دیگر است که همانند ادوار گذشته عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور بگذاریم و نشان دهیم که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از شر دشمنان اسلام حفظ خواهیم کرد.

هشتم تیرماه صحنه ای دیگر از عزم راسخ مردم این سرزمین مقدس و پایگاه شهیدان و ایثارگران و دوستداران اهل بیت علیهم السلام برای مشارکت در سرنوشت خود است.

بدون تردید در این برهه حساس و سرنوشت ساز نقش و تاثیر مردم ولایتمدار و شهیدپرور برای انتخاب اصلح در صحنه انتخابات بر کسی پوشیده نیست، اقشار مختلف مردم کشور می توانند در جهت اعتلای مردم سالاری دینی اهتمام ورزیده و ضمن ترغیب مردم، نقش سازنده تک تک افراد در سرنوشت کشور را به راستی تبیین کنند.

ملت فهیم ایران، روز جمعه گرد هم می آیند تا بار دیگر ایرانی آباد را رقم بزنند.

اینجانب به نوبه خود از عموم مردم لرستان و ارتشیان سلحشور و خانواده محترم آنها دعوت کنم تا این بار هم در انتخاباتی دیگر که نشانه جمهوریت این نظام در کنار اسلامیت آن است، حضوری پرشور داشته و شخص اصلح خود را انتخاب کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha